GDPR

DESCARCARE “GDPR in 20 minutes”

NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Stimati Colaboratori,

Dupa cum stiti, Regulamentul general privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal sau GDPR este un regulament facand parte din legislatia UE, care a devenit direct aplicabil incepand cu 25 mai 2018.

Pe scurt: GDPR vizeaza gestionarea datelor cu caracter respectuos, transparent, legal si atent. Scopul este acela de a nu salva mai multe date decat este necesar sau pentru o perioada mai mare decat este necesar, avand totodata un scop clar si pentru o limita de timp definita.

Intrucat sunteti reprezentantul unui partener de afaceri foarte apreciat in viziunea noastra, iar datele dumneavoastra sunt salvate de noi in scopul mentinerii si dezvoltarii relatiei cu compania pe care o reprezentati, dorim sa va informam despre diferite aspecte privind GDPR, care ar putea fi de interes:

1. Ce categorii de date cu caracter personal ale reprezentantilor partenerilor de afaceri salveaza si proceseaza unitatea noastra?

– unitatea nostra salveaza si proceseaza urmatoarele categorii de date cu caracter personal ale reprezentantilor partenerilor de afaceri:

  • Titlu (functie)
  • Nume si prenume
  • Compania reprezentata
  • Adresa postala (strada, cod postal, oras, tara)
  • Numar de telefon
  • Adresa de email

 

2. In legatura cu informatii privind protectia datelor ne puteti contacta la adresa de e-mail : mm2018gdpr@gmail.com

 

3. In ce scop proceseaza unitatea noastra datele cu caracter personal ale reprezentantilor parte-nerilor de afaceri?

– Procesam date cu caracter personal ale reprezentantilor partenerilor de afaceri pentru anumite scopuri legitime de afaceri, care includ unele sau toate din urmatoarele:

– Comunicarea operationala pentru derularea eficienta si corecta a relatiei de afaceri

– In cazul in care prelucrarea ne permite sa modificam, sa personalizam sau sa imbuna-tatim in alt mod serviciile / comunicarile noastre in beneficiul clientilor nostri

– Identificarea si prevenirea fraudei

– Pentru a spori securitatea retelelor noastre si a sistemelor informatice

 

Ori de cate ori procesam date, in scopurile mentionate anterior, ne vom asigura ca res-pectam intotdeauna drepturile persoanelor cu privire la datele cu caracter personal.

Dumneavoastra aveti dreptul sa va opuneti oricand acestor prelucrari daca doriti. Va rugam insa sa retineti ca orice opunere la aceste prelucrari poate afecta capacitatea noastra de a indeplini activitatile de mai sus in beneficiul companiei pe care o reprezentati.

 

4. Cat timp va pastra unitateanoastra datele cu caracter personal ale reprezentantilor partenerilor de afaceri?

– unitatea nostra pastreaza datele cu caracter personal ale reprezentantilor partenerilor de afaceri pe durata relatiilor contractuale sau pentru cel mult 3 ani de la data incetarii ultimului contract incheiat cu partenerii de afaceri.

5. Ca partener de afaceri pentru unitatea noastra, se poate corecta sau limita utilizarea datelor cu caracter personal ale reprezentantilor?

– In orice moment, reprezentantii partenerilor de afaceri ai unitatii noastre pot sa solicite corectarea datelor cu caracter personal stocate, sa solicite limitarea nivelului procesarii sau

sa solicite stergerea datelor. In plus, reprezentantii partenerilor de afaceri ai unitatii noastre pot formula o obiectie privind stocarea si prelucrarea datelor sau pot obtine o copie a datelor lor personale in orice moment.

Speram ca aceste informatii sunt utile si asteptam cu nerabdare continuarea relatiei de afaceri prospere cu dumneavoastra. In cazul oricaror intrebari legate de stocarea si prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail : mm2018gdpr@gmail.com